Doprava a platba objednávek
Vážení zákazníci,
Na této jsme pro vás připravili souhrn informací týkajících se dopravy, platby, balení a řešení případných potíží:
- Možnosti dopravy vaší objednávky
- Jak je možné za objednávku zaplatit
- Kdy zboží odesíláme
- Jak je zboží zabaleno
- Jak postupovat při poškození zásilky
- Řešení jiných problémů
- Rádi vám poradíme
Výběr dopravce
Zboží z našeho e-shopu doručujeme zákazníkům v České a Slovenské republice. V současné době máte na výběr ze 7 různých možností dopravy v ČR a 3 v SR. Níže je uveden seznam dopravců včetně cen s DPH.
Ceník dopravy Česká republika
ZÁSILKOVNA - výdejní místa (váhový limit 8 kg) - 69 Kč
Česká pošta BALÍKOVNA (váhový limit 13 kg) - 69 Kč
WE|DO - doručení na adresu - 119 Kč
Česká pošta BALÍK DO RUKY - 119 Kč
PPL - doručení na adresu - 149 Kč
Ceník dopravy Slovenská republika
Slovenská pošta - 6,2 EUR (155 Kč)
SPS - Slovak Parcel Service - 6,4 EUR (160 Kč)
Platba za objednávku
Objednané zboží můžete zaplatit v českých korunách nebo v eurech. Na výběr máte standardní platební kanály jako je platba převodem na náš účet, elektronická platba kartou prostřednictvím platební brány Shoptet Pay nebo platba dobírkou při doručení zboží.
Detail platebních možností
Platební karta prostřednictvím platební brány Shoptet Pay - 0 Kč / 0 EUR
prostřednictvím platební brány je možné platit platební kartou a pomocí Apple Pay ... provozovatel platební brány připravuje další platební nástroje
Převod na náš bankovní účet - 0 Kč / 0 EUR
účet v Kč - 123-507500207/0100
IBAN: CZ2001000001230507500207 BIC / SWIFT kód: KOMBCZPPXXX
účet v EUR - 123-1750670227/0100
IBAN CZ3201000001231750670227 BIC / SWIFT kód KOMBCZPPXXX
Dobírka - platba kurýrovi při převzetí zboží - 30 Kč / 1,2 EUR
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH
Při platbě kartou potvrďte platbu na mobilním telefonu
Poměrně často se nám stává, že při platbě kartou zákazník zapomene potvrdit platbu v mobilním telefonu. Díky tomu se platba neuskuteční. Pokud to bude i váš případ, budeme vás samozřejmě informovat a nabídneme vám alternativní možnosti platby. Dojde však ke zpoždění s odesláním objednávky.
Odeslání zboží
Zboží odesíláme do druhého pracovního dne a pokud je to možné, snažíme se objednávku vyexpedovat v den objednání. Jsme však limitováni časem svozu zásilek a časem potřebným na zabalení zboží. Pokud na objednávku spěcháte, zavolejte nám na telefon +420 737 226 073 a probereme, jaké máme možnosti.
Zásilky balí a odesílá náš logistický partner společnost Fulfillment s.r.o., která je součástí skupiny Frogman – Pošta bez hranic. Je možné, že od nich obdržíte informaci e-mailem / SMS o odeslání zásilky, tak jen ať vás to nezaskočí.
Balení zboží
Zákazníci se nás občas ptají na balení zásilek a riziko poškození. Je především v našem zájmu, aby k vám zásilka dorazila v pořádku a nemuseli jsme řešit reklamaci. Proto se snažíme zabalit zásilku co nejpečlivěji … jedna naše zákaznice balení ohodnotila, že vydrží i pád letadla. Pád letadla možná, ale občas balení nevydrží chování některých kurýrů. Naštěstí poškození zásilky řešíme jen výjimečně, ale samozřejmě i tato situace čas od času nastane. Jak postupovat se dozvíte níže.
Poškození zásilky
Odmítnutí převzetí zásilky od dopravce
Pokud zjistíte poškození zásilky při převzetí, tak zásilku odmítněte převzít. Zpravidla to poznáte podle zdeformovaného tvaru krabice a v některých případech podle mastného kartónu. Dopravce nám doručí poškozenou zásilku zpět. Vzhledem k tomu, že se o poškození (reklamaci) dozvíme od dopravce s 1 – 2 denním zpožděním, bude lepší, když nám zavoláte na telefon +420 737 226 073 nebo napíšete na e-mail info@olivum.cz. V takovém případě se dohodneme na odeslání náhradní zásilky.
Poškozené zboží po rozbalení
Zjistíte-li po rozbalení zásilky, že je zboží poškozené, tak prosím opatrně vybalte jednotlivé kusy, ať se neporaníte o případné střepy. Větší láhve jsou samostatně baleny a zpravidla je poškozen jeden kus a ostatní zboží je v pořádku. Pomocí mobilního telefonu udělejte prosím fotografie poškozeného kusu/ů a balení zásilky a s krátkým popisem nám zašlete reklamaci na info@olivum.cz. Samozřejmě můžete i zavolat na +420 737 226 073 a dohodneme se na dalším postupu. Poškozené zboží vám zašleme obratem znovu.
Pokud nebudete chtít rozbalovat poškozenou zásilku, dáte nám vědět a my prostřednictvím kurýra zajistíme zpětný svoz. V tomto případě budeme moci náhradní zásilku odeslat až po zpětném doručení poškozené zásilky do našeho skladu.
Jakýkoliv jiný problém
Pokud zjistíte jakýkoliv jiný problém, nebo se vám něco nelíbilo, tak nás prosím kontaktujte na telefonu +420 607 677 028 nebo e-mailu info@olivum.cz. Zpětná vazba je pro nás důležitá a vaši nespokojenost můžeme řešit, jen když o ní víme.
Potřebujete poradit?
Naši zákazníci nám často volají, když potřebují poradit s výběrem olivového oleje, ať už pro účely vaření nebo ze zdravotních důvodů. Rádi vám pomůžeme jak s výběrem olivového oleje, ale i jiných produktů včetně dárků. Velmi rádi hovoříme s našimi zákazníky, protože i my se dozvíme spoustu nového. Proto neváhejte a volejte na +420 607 677 028, případně piště na info@olivum.cz. Můžete se s námi také spojit pomocí SMS, komunikačních nástrojů na Instagramu, Facebooku, Twitteru nebo prostřednictvím formuláře na stránce Kontakty. Budeme se snažit odpovědět co nejrychleji.
Obchodní podmínky
Výše uvedený text je jen praktickým návodem pro volbu dopravce, platbu a řešení případných potíží. Na odkazu najdete plné znění obchodních podmínek.
Dagmar Kublová
Jednatelka OLIVUM s.r.o.